Presidents Day

Så sitter man här på "Presidents Day" afton och utvärderar långhelgen som nu passerat. Dagens planer förstördes en aning i och med regnet som föll över D.C. Det skulle ha blivit diverse memorials men blev istället ett museum, något modernt museum av något slag som var aningen läbbigt. Det gav flashbacks till filmen The Ring och den röda tråden genom de olika våningarna var helt som bortblåsta...

 - - - - -

Längtar redan till nästa helg och det blir ju en kort vecka, en tredagars så det ska la gå bra trots allt hoppas jag. Det investerades idag två par glasögon samt en slips på rea vilket gjorde mig synnerligen glad i detta väder.

 - - - - -

Måste börja kika mer på South Park för att bekanta mig med karaktären "Butters" som tydligen nu blivit mitt nickname bland rumskompisarna. Vet inte hur jag ska ställa mig till det riktigt...

 - - - - -

Take care and may God bless you all

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0