Tom Cruise i Tropic Thunder?

Två veckor in på solsemestern, och näpp det går nog inte att tröttna på fint väder, wonderbar. Men jag får la medge att det ibland känns skönt att det kommer fram ett moln eller någon vindpust ibland.

 - - - - -

Utgång i Down town igår, bara några stenkast från ghettot som ska finnas här och som även här ligger sydöst om stan. Igår blidde det bargatan, en rättvis jämförelse med Adams Morgan tycker jag ändå man kan göra men gatan var lite längre och hade lite fler ställen men tappade dock i "myshetsfaktor" till A.M. i D.C.

 - - - - -

Hade nästan glömt av hur skönt det är att strosa runt, kika och shoppa. Köpte igår två shorts som tillsammans kostade 25 dollar, knappt. Men det är inte lika skönt som att kunna få beställa Bud Light igen, vilken känsla och vilken befrielse. Kul också att tjejen i baren kände igen mig och varje gång jag skulle beställa så hade hon en Bud Light klar för mig, man blir ju glad för det lilla.

 - - - - -

Var på Tropic Thunder ikväll, en film som Ben Stiller gjort och som nästan ligger på samma nivå som Pineapple Express, inte riktigt men nästan lika kul. Galet många kändisar faktiskt bl.a. Robert Downey Jr., Jack Black, Ben Stiller, Tom Cruise, gänget från pineapple express. Förklädnaderna i filmen var sjuka och trots att folk sa att Tom Cruise skulle vara med gick det inte att se vem han skulle spela lite lättare var det med Downey Jr även om han spelade svart.

Nu kan jag kryssa i denna och gå vidare och kanske se några andra innan skolan börjar, finns fortfarande fyra filmer som jag vill se: Mirror, The express, College och Disaster Movie. Kanske fem när jag tänker efter eftersom Jim Carrey är med i filmen Yes, så fem får det nog bli.

 - - - - -

Take care and may God bless you all


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0