Självömkan

En halvtråkigt mulen, kylig och blåsig söndagdag ligger ute medan jag ligger inne. Ska nog inte gå ut alls idag, för jag trivs bättre hääär, där jag kan sitta och lukta på.. Downy wrinkle releaser..

 - - - - -

Hade beslutat mig för att kolla klart på Saw 4 i fredags, en film jag tidigare bara påbörjat men av olika skäl inte kunde fortsätta den gången. Det helt sjukt hur man hela tiden kan komma på nya dirket avskyvärda sätt leka med människors liv. Ser med äcklad spänning fram emot den nya filmen, för det måste komma en femte del snart.

 - - - - -

Gårdagen bjöd på flera bra band överraskande nog, men så blir det la när man inte har några förväntningar. Bästa bandet, som också var huvudbandet, var Olivia Mancini (& the Housmates) som stod för en skön mix med andra instrument av vad jag kanske vanligtvis spelar i datorn. Jag kommer inte ens försöka ge mig in på vad för sorts det var och vilka man kunde likna dem med, inte när man hade en musikexpert från musiktidningen OnTap (http://www.ontaponline.com/) med sig. Men jag gillade det tempofyllda rockiga även om det fanns en trumpet inblandad...

 - - - - -

Första besöket till Tysons Corner och dess två köpcentrum igår och jäklar vad stort alltså, jebote! Hittade en t-shirt och ett par mjukisbyxor på härlig rea, me like like.

 - - - - -

Så även om vädret är kasst och jag är galet trött och har ont i axlarna så kan jag alltid gå tillbaka och tänka på citatet från GI Jane:

I never saw a wild thing
sorry for itself.
A small bird will drop frozen dead from a bough
without ever having felt sorry for itself

 - - - - -

Dags att ta ett bad och käka lite, för snart är det på seriöst dags att börja ladda och läsa på lite om vad som kommer att ske inför ife - AIK som spelar imorgon. Hörde att skadeläget inte ser speciellt kul ut så förväntningarna är la inte speciellt höga, ett kryss är godkänt känner jag såhär. Är dock rädd att det kan bli förlust, men det säger vi ju aldrig - För vi är AIK!

 - - - - -

Take care and may God bless you all

Kommentarer
Postat av: Mårten

Inte bara skador, utan följetongen Dulee J fortsätter, tråkigt men sant.

2008-04-07 @ 09:44:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0