Heston, Gnaget och South Park

Så kom även Charlton Hestons tid när han istället begav sig till Nangiala. Jag vet inte om han tar med sig några vapen dit, men han drog annars en skön och känd replik på ett NRA möte som han var livstids medlem i:

http://www.youtube.com/watch?v=O0B_UZNtEk4

- - - - -

Så fick man även reda på att det blir skatteåterbäring också, trevligt.

 - - - - -

Detta väder alltså, när ska man på allvar få ta fram shortsen? Det är sånt hyckleri alltså, fram med det bara och sluta upp med aprilvädret! Det kan ju inte vara galet varmt på lördagen och sen kasst i 3dagar!

 - - - - -

Tråkig förlust AIK åkte på borta mot ife i dagarna. Drygare blir det ju när det nu helt plötsligt verkar som att alla förstår sig på Mr Norlings metaforer och menar på hans avgång etc. Har man ställt sig frågande till det tidigare så kan man ju knappast verka förtroendeingavande om man påstår sig göra det nu. Men så har det ju gått ganska långt in på säsongen också...

 - - - - -

Galet rolig video med klipp från south park som vi kikade på i helgen:

http://www.youtube.com/watch?v=DRWVQlCEivw

 - - - - -

Gårdagens tabbe måste ha gjorts när jag glömde min tvätt i tvättmaskinen i bra många timmar, kom på det när jag skulle gå och lägga mig vid 12-12:30...

 - - - - -

Take care and may God bless you all

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0