D.C. United

Gårdagens Halloween partaj blev kul och lyckat med många jävligt sköna kostymer. Dessutom första riktiga barbesöket! Tråkigt värre att de stängde 1.30 =/

 - - - - -

Var på D.C. United match idag och United var tvungna att vinna eftersom att de åkte på stryk i senaste mötet med Chicago med 1-0. Tyvärr mäktade inte United med detta och fixade bara 2-2 i afton vilket innebär utslagning då detta är slutspel.

 - - - - -

Gått runt och funderat och febrilt letat information om vad denna man gjort sig så känd och tydligen godhjärtad för. Ex presidenten Franklin D Roosevelt näms i så många låtar så han måste ju gjort något bra eller?


 - - - - -

Skönt att börja komma in mer och mer på advertising och PR i skolan även om journalistdelen varit såväl kul som intressant, men det är ju faktiskt marknadsföring jag är här för..

 - - - - -

Trodde aldrig jag skulle bli en "sån där", men ack vad jag bedrog mig. Jag gjorde det och jag kommer absolut göra det igen om jag kan. Gå på fotboll och sitta i VIP loungen, ånej inte den vanliga VIP sektionen där de "vanliga" VIP personerna sitter, ååneej det blev rummet intill dessa. Sköna kontorsinspirerade stolar inomhus där man har alternativet att öppna fönstrena framför sig för att få en mer känsla av spelet och höra publiken. Sen hade de självklart vin, öl och läsk och till detta kunde man ta en tallrik med korv och bröd, kyckling kanske? och sedan chips och kakor "not to shabby for jonatan". Bästa var att det var gratis. Thank you Michelle!

 - - - - -


Tråkigt att allsvenskan är klar, kanske tråkigast att inte kunna följa 08-fotboll, men man får la lägga tid på andra saker här i livet antar jag...

- - - - -

JA, jag gillade det och kommer förmodligen göra det igen även om jag fullkomligt saknade AIK när man gick från tunnelbanan och till arenan. De skulle ju aldrig klara av att stå sig mot AIKs fans, men Allt var faktiskt mycket bättre än jag trott, jag menar soccer i USA är ju inte direkt prio1. Kanske blir det om jag får en plats hos D.C. United :)

 - - - - -

Take care and may God bless you all


Kommentarer
Postat av: Malin D

Hejsan Jonatan
Fick reda på din blogg av Mårten som varit här hela helgen, vi har varit i stugan och ätit och druckit gott i ett fantastiskt soligt höst väder. Hoppas allt är bra och att din födelsedagen var lyckad
Ha det gôtt.
//Malin

2007-11-04 @ 12:29:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0