Hårda tider

Det är tufft för dagens ungdom idag! Denna vecka har jag varit tvungen att jobba hela 17.5 timmar, inte undra på att folk går in i väggen, drabbas av deprission och allt vad som sker ute i den stora vuxna världen. Det är hårt att tvingas gå upp runt 11, åka till jobbet och sluta 30 min tidigare så att man är hemma lagom runt 18.20, tungt är ordet.

- - - - -

Var nere i stan i dagarna för att ta ett 5x5 cm stort foto som amerikanska ambassaden skulle ha, 250 sek känns som rena rånet, men vad gör man inte för att få smaka en bit av friheten?...
Snart bär det av mot hufvudstaden, kanske skulle kika efter lite kläder när man ändå är uppe..

- - - - -

?En obekväm sanning? med Al Gore som skapare till denna film om global uppvärmning. Den var helt OK men om du är trött på allt prat om global uppvärmning och det som följer därtill kommer du förmodligen spy. Fräscha bilder och lite ny statistik stod filmen i alla fall för, 3 Spjut från mig :- ).

 - - - - -

Jimmy Tamandi har man kunnat läsa om i tidningarna i dagarna (för något som skedde för lite drygt 7 dagar sedan) efter att han gått till attack mot några supportrar. Gnagare i Stockholm, se upp för den krigslystne skåningen!

- - - - -

Hoppas nu bara att laget tar sig samman nu och visar att de kan slå Glentorian och gå en bit i UEFA-cupen.

Kommentarer
Postat av: CJ

Bra timing att jag jobbar 23-26e juli:) "Grattis" till Glentorian-skalpen

2007-07-20 @ 13:25:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0