Back from Lidingö

Då var veckan i Hufvudstaden över och regnet i Borås tillbaka, precis vad man vill återvända till !!

 - - - - -

Fick en massa papper om utbildningen som komma skall i USA, fan de verkar ju rätt tröga när de skriver ut en massa dialoger och exemplifierar hur de menar att saker och ting ska fungera. Troligt att det fungerar lika formellt i verkligheten!

 - - - - -

Rådjurssadel till middag igår med stekt potatis och pepparsås, icke att förglömma kryddsmöret för att förhöja smaken. Mums och jäklar vad bra jag är på att göra mat, jag är nog dessutom världens mest ödmjuka person.

 - - - -

Läste att de förväntade sig att man var klädd i en viss stil: "Business attire".
Fick även reda på några kurser: International Marketing Management, Modern communivations, Effective Writng for the Professional.

Jag börjar ju fundera lite alltså...

 - - - - -

Kan bara inte släppa låten, den går bannemig på repeat hela tiden "The call - lidingö". Börjar bli aningen jobbigt nu och inte hjälper det att Jeppe skickade över "The kristet utseende - Jag vill knulla de som ler" då den är nog så vulgär.

 - - - - -

Jahopp då blev det jobb i alla fall, den här veckan och nästa med Jonas.

 - - - - -

Blir förhoppningsvis en sammanträff av olika grupper av människor till helgen, samhällare, naturvetare, datanissar och alban :)

Peace

Kommentarer
Postat av: O

Ljuvligt författarskap och språkbruk som nyttjas i ditt bloggande=).
Finns det någon disposition för gängträffen än:)? Jag är lite osäker på lördag 11 augusti, ska kankse nämligen på way out west, dock inget bestämt än (det vet jag inom några dagar). Kankse den 18 eller är det försent? (måste även checka så att albanen är kvar då). Om inget funkar så dumpar jag way out west för gänget;)

2007-08-02 @ 19:21:05
URL: http://theparfois.blogg.se
Postat av: O

Shit, felstavning på "kanske" två gånger, man blir ju lite smårädd...

2007-08-02 @ 19:22:29
URL: http://theparfois.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0