Groggluder

Egentligen första riktiga gången jag erfarit detta fenomenet, nu på juldagen. 3 Helrör var beställda till vårt bord och xoy ska ju ha bra mycket skit för hur kan man låte ett sällskap få 4 av 6 stolar, vadå ska de andra två stå upp? I alla fall så tog det inte lång tid innan lukten spred sig och tjejerna fått nys på det.

 - - - - -

Kalle Anka, Kan du vissla Johanna och Karl-Bertil Jonsson kikades på som i vanlig ordning och i årens paket fann vi lite kläder men höjdpunkten måste vara digitalkameran. Gemytlig dag!

 - - - - -

Kul att träffa på så många gamla lirare igår, juldagar är bra dagar.

 - - - - -

Precis kommit in i FM 08 och är lite ledsen över att supportrarna inte gillar mig fullt ut bara för en värvning. Mycket bra spel och i mitt tycke även nivåer bättre än föregångarna. Här spelar så mycket fler saker in och media finns störande ofta där och vill ha kommentarer, precis som i verkligheten. Kanske dags att återgå och försöka få Gnagets fans att börja gilla Markus Johannesson

 - - - - -

Snart dags att börja packa ihop mina saker innan bilen bär av till Svenljunga och jaktstugan. Lite har- och rådjursjakt tror jag står på menyn i dagarna. Skönt att komma ut in the middle of nowhere och chilla lite.

 - - - - -

Så slutade man 3a på fyrkampen igår vilket ändå får anses vara ett ok resultat även om Air hockeyn blev en liten missräkning. 0,5 poäng från tvåan var ju ändå relativt tight.

 - - - - -

Movie: The Invasion
Nicole Kidman spelar psykolog i en film där föremål kommer ner från rymden och har bakterier/virus som smittar människor. När människan väl blivit smittade behöver de sova för att sedan konverteras till dessa känslokalla personer. De blir inte direkt några monster men känslokalla och de som är imuna behöver de döda. Relativt bra film i samma veva som 28 weeks later, får 3,5 Spjut

 - - - - -

Take care and may God bless you all

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Jag finner din bloggosfär underhållande!

2007-12-28 @ 20:47:17
URL: http://iwannahavethelongestname.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0