Shoondaak jaah

Söndagen är snart över och snart väntar 4 dagars stenhårt jobb med byte av tak, o hej å hå. Tur att det sägs bli bra väder, vet bara inte hur mycket man ska lite på prognoserna, de har ju haft fel förr om man säger så.

 - - - - -

Tandläkaren imorgon också. Första gången och första gången jag ska betala, känns inte kul. Var bättre när man var ung och det var gratis, verkligen synd att moderaterna inte hunnit få igenom den nya reformen som för min del skulle innebära gratis tandvård då jag räknas som 20 år.

 - - - - -

Bo hos Jonas hela nästa vecka, hur i hela fridens namn ska jag klara mig där ute i skogen där mobilnätet inte fungerar och internet är fullkomligt uteslutet.
 - - - - -

Känns att det börjar närma sig nu när man ska skicka presentationer till lärarna i USA, börjar pirra. Hur fan ska jag klara mig egentligen :)

 - - - - -

Måste köpa in en massa nya kläder och skor snart, när finns den tiden och var ska jag köpa detta? Verkligen jobbigt när i-landsproblemen hopar sig.

 - - - - -

Damn vad skönt att bara sitta och lira alfapet, blir ju som en drog att få sitta där och skriva azer, ax och ex.

 - - - - -

Helgens låt får nog ändå bli: Petter & Mange Schmidt - Giftig

 - - - - -

Kräftpremiär på fredag, då jävlar smäller det, fram med buren här ska de kastas i.

 - - - - -

Den stora dagen måste nog ändå bli nästa lördag. Den lördagen ska bara vara en enda lång dimma, så är det i alla fall tänkt. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0