Äntligen!!!

Efter alla om och men så blev allt av och allt gick bra. Nu sitter man på hotell/lägenhetsrummet och surfar på grannhotellets wireless uppkoppling som någon inte stängt. Får fixa det till placet istället, kan ju inte sitta vid sängen varje gång.

 - - - - -

Känns jävligt tungt att inte kunna följa slutspurten i allsvenskan nu när t o m den mest cyniska elfsborgaren som jag tidigare jobbat med erkännar att AIK idag står för bäst och "roligast" spel i allsvenskan.

 - - - - -

Då har herr åkesson kommit, en skånepåg från malmoe och den andra rumskamraten en indie som pluggar tillfälligt på ett college i iowa.

 - - - - -

Helt galet varmt är det i alla fall och jag saknar inte kylan som besökt borås för fem öre! Här är det 25-30 grader och mitt största problem för tillfället är att jag har för få par shorts och inte inhandlat några flipflops. Suck.

 - - - - -

Det är tungt att missa allsvenskan när det blir så überintressant men är å andra sidan jävligt glad att jag slipper alla jäkla sportsändningar som ska visa bilder, kamper, nya rekord och gud vet allt från detta friidrottsvm som jag inte ens har någon aning om vart det spelas.

 - - - - -

Med allt uppackat kan jag nu slå mig till ro och snart gå till sängs efter en väldigt lång dag. Upp imorgon och gå guidad tour i Arlington, tror jag 8-)  Sen blir det nog att besöka det fantastiska faciliteterna som hotellet/lägenheterna här har att erbjuda.

 - - - - -

Man blir glad som människa när man hör att det kommer nyförvärv till ens lag. Nu ska denna 23 åriga argentinare ha meriter från argentinska högstaligan samt u20. Men det behöver ju i och för sig inte betyda något, se hur det gick för dif och qurre.

 - - - - -

Läggdags nu då klockan ringer tidigt, gatorna är lugna och spjuth sover gott...

Kommentarer
Postat av: CJ

skönt att höra du lever=)! du missar ingen slutspurt eftersom göteborg kommer ta guldet...
höörs!

2007-08-31 @ 00:08:29
Postat av: cj

WILTON TILL QATAR

2007-09-07 @ 00:56:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0