2 weeks 2 go

Då är det närmare exakt 2 veckor kvar innan planet lämnar Gbg, börjar det kännas.

 - - - - -

Skönt att AIK kan vinna, även mot de sämre lagen. Gefle är ett STORT steg framåt i och med att vi bara har kryssat mot dem tidigare.

 - - - - -

Skönt att vädret håller i sig, är bannemig ingen fröjd att gå och byta tak om det regnar, vilket det ska göra imorgon fan också.

 - - - - -

Damn vad jag fullkomligt älskar Ivan Obolo! Förmodligen den bästa anfallaren AIK haft sedan Andreas Anderssons glansdagar. Jag tror inte ens att fjolårets goldenboy Wilton skulle kunna matcha nuvarande Ivan, VILKEN LIRARE!!!

 - - - - -


Ligger lite efter men läste nyligen om Bo Lundquists uttalande för fem dagar sedan om AIK och den nya fräscha klädkollektionen och satsningen som de gör.


"? Det är helt mot de beslut som vi kollektivt har tagit i SEF (Svensk Elitfotboll) och som AIK har skrivit under på, säger Bo Lundquist som även är ordförande i Djurgårdens IF:s styrelse.
  ? Jag är väldigt förvånad över att klädernas koppling till huliganism inte har kontrollerats bättre."

 - - - - -

Man kan få böter om man kritiserar FIFA, UEFA och svff. Borde inte man som klubb få kritisera en idiot som gör ett sådant utspel?

 - - - - -

Jag känner en extrem sorg, då det nu är konstaterat att "Lacoste, Ben Sherman, Adidas, Duffer, LeTigre, Lyle&Scott" är ett fåtal av många märken som dessa Huliganer (med stort H) direkt av bara SNOTT och gjort till hemska och farliga märken. Ty ägaren av inhandlad vara torde av egen vilja, eller ej, genomgå såväl fysisk som psykisk omvanligen och bli allt mer våldsbenägen.

 - - - - -

Bosse, tänk innan du öppnar mun, du är bara en i mängden vidriga slippsnissar som sitter och dunkar rygg tillsammans med sune hellströmer och kammar in kaffepengar genom att förstöra en läktarkultur ni vill se men inte ansvara för. AVGÅ

  - - - - -

DIF ser starka ut efter segern i derbyt igår, blir tight för AIK:s del om de ska försöka göra ett sista nödryck.

 - - - - -

Jag tror nog att jag ska köpa minst 2 plagg extra i den nya affären AIK startat upp bara för att jag blev så förbaskad på Bo.

 - - - - -

Snart dags för Valencia - Ife, kan bli kul. Det måste ju bli en Valenciavinst så jag säger 3-0 till V.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0